Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Αυγ 2017

Capital Controls: Δυνατότητα εφάπαξ ανάληψης 1.800 ευρώ το μήνα

Νέα χαλάρωση των capital controls φέρνει η απόφαση για όριο ανάληψης 1.800 ευρώ, με δυνατότητα εφάπαξ ανάληψης όλου του ποσού μέσα στο μήνα.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου, από την 1η Σεπτεμβρίου 
το όριο ανάληψης μετρητών διαμορφώνεται στα 1.800 ευρώ από κάθε τραπεζικό λογαριασμό. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα ακόμη και εφάπαξ ανάληψης ολόκληρου του ποσού μέσα στο μήνα. Για παράδειγμα, αν μέσα ένα ημερολογιακό μήνα κάποιος δεν έχει κάνει ανάληψη καμία ημέρα ή εβδομάδα, μπορεί να κάνει ανάληψη σωρευτικά μέσα στο μήνα χωρίς άλλο περιορισμό μέχρι και του ποσού των χιλίων οκτακοσίων ευρώ (1.800€). 

Μέχρι σήμερα, εκείνο που ισχύει είναι η δυνατότητα ανάληψης ποσών μέχρι 840 ευρώ ανά 14 ημέρες από κάθε τραπεζικό λογαριασμό, δηλαδή 1.680 ευρώ ανά 28 ημέρες. Εκείνο που αλλάζει ουσιαστικά από την 1η Σεπτεμβρίου, είναι η δυνατότητα πλέον από κάθε τραπεζικό λογαριασμό, να γίνεται ανάληψη ποσού 1.800 ευρώ ακόμη και εφάπαξ μέσα σε έναν μήνα.

Επίσης, για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν ως νομικό πρόσωπο και τηρούν απλογραφικό ή διπλογραφικό λογιστικό σύστημα, προβλέπεται η δυνατότητα ανοίγματος νέου τραπεζικού λογαριασμού, όψεως ή καταθετικού, μέσω της δημιουργίας νέου κωδικού πελάτη (Customer ID) σε πιστωτικό ίδρυμα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη άλλου τραπεζικού λογαριασμού στον όποιο είναι δικαιούχοι.


3 Αυγ 2017

Όμιλος AXA: Οικονομικά αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2017

Τα Οικονομικά αποτελέσματα για το 1ο Εξάμηνο 2017 ανακοίνωσε ο Όμιλος AXA, δείχνοντας ισχυρή επίδοση, ευθυγραμμισμένη με τη Φιλοδοξία 2020.
  • Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή, αύξηση 5% στα 1,26 ευρώ
  • Προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή, αύξηση 4% στα 1,39 ευρώ
  • Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ στο 201%, αύξηση 4 μονάδες από 31 Δεκεμβρίου 2016 
«Για το πρώτο εξάμηνο του 2017 η ΑΧΑ παρουσίασε για ακόμα μια φορά ισχυρές επιδόσεις, με τα λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή να αυξάνονται 5%, αποδεικνύοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την ισχύ που έχουν οι θεμελιώδεις αρχές μας και την ανθεκτικότητα του στρατηγικού μας πλάνου, Φιλοδοξία 2020» είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.

«Διατηρήσαμε την πειθαρχία μας στην ανάληψη επικερδών εργασιών, όπως τονίζεται από το ισχυρό μας περιθώριο κέρδους νέας παραγωγής στον τομέα Ζωής & Επενδύσεων και από την ανάπτυξή μας σε πιο κερδοφόρες εργασίες Εμπορικών Κινδύνων Γενικών Ασφαλίσεων, εκτός κλάδου αυτοκινήτου. Οι ασφαλίσεις Υγείας και τα προϊόντα Unit – Linked παρουσίασαν μεγάλη δυναμική, με αύξηση εσόδων 6% και 11% αντίστοιχα».

«Παρουσιάσαμε σημαντική πρόοδο στη βελτίωση των τεχνικών αποτελεσμάτων στις Γενικές Ασφαλίσεις. Συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας για ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλο τον Όμιλο και είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τον στόχο μας για τη μείωση εξόδων».

«Η ισχύς του ισολογισμού της ΑΧΑ τονίστηκε μία ακόμα φορά από τον ισχυρό δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ στο 201%»

«Οι ομάδες και οι συνεργάτες μας παρέμειναν δεσμευμένοι στο όραμά μας να δίνουμε δύναμη στους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Η ΑΧΑ απέδειξε για μία ακόμα φορά την ικανότητά της να ανταποκριθεί σε μια βαθιά περιβαλλοντική και οικονομική αλλαγή, ιδιαίτερα, υποσχόμενη να χρησιμοποιεί 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την ηλεκτροδότησή της και να προσφέρει καλύτερη προστασία σε ανεξάρτητους εργαζόμενους του ψηφιακού κλάδου».


2 Αυγ 2017

Η ΜΕΒΓΑΛ ασφάλισε ομαδικά το προσωπικό της στην INTERAMERICAN

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα oμαδικής ασφάλισης της INTERAMERICAN προσφέρει η ΜΕΒΓΑΛ στο ανθρώπινο δυναμικό της, αναδεικνύοντας με αυτή την παροχή τα στελέχη και τους εργαζομένους της σε πολύτιμο κεφάλαιο της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η ΜΕΒΓΑΛ εμπιστεύτηκε την INTERAMERICAN για την κάλυψη του προσωπικού της με ασφάλιση ζωής, ατυχημάτων, νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη, εκτιμώντας τη μεγάλη εμπειρία της εταιρείας στις ομαδικές ασφαλίσεις, τη σύγχρονη οργάνωση των υπηρεσιών και την αξιοπιστία της.

Η ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την υποστήριξη των εργαζομένων της και των οικογενειών τους, αναγνωρίζοντας με πολλούς τρόπους τη συμβολή τους στην ανάπτυξή της. Η εταιρεία, αμιγώς ελληνική, προάγει την ποιότητα στα γαλακτοκομικά προϊόντα από το 1950 και σήμερα αποτελεί μια σύγχρονη στις λειτουργίες της, ιδιαίτερα παραγωγική επιχείρηση στον τομέα της διατροφής.

Η INTERAMERICAN, που παρουσιάζει επιταχυνόμενη ανάπτυξη στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων, έχοντας επιτύχει αύξηση αποτελεσμάτων 213% κατά το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, σχεδιάζει προγράμματα που καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα ασφαλιστικών αναγκών κάθε είδους επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους ή δραστηριότητας. Τα προγράμματα χαρακτηρίζονται από ευελιξία και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης.

Η INTERAMERICAN αποτελεί σήμερα τον στρατηγικό συνεργάτη πλήθους σημαντικών και αξιόλογων επιχειρήσεων της χώρας και είναι καταξιωμένη ως μια από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες και στον χώρο των ομαδικών ασφαλίσεων. Η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα με την INSUROPE, έναν από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως οργανισμούς παροχής employee benefits για το προσωπικό πολυεθνικών επιχειρήσεων σε περισσότερες από 80 χώρες. Επισημαίνεται ότι ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών από την ομαδική ασφάλιση INTERAMERICAN είναι ιδιαίτερα υψηλός (88,4%).


Σε ενδιαφέρουν:

Ημερίδα Eurolife ERB: Χρηματοοικονομικές Εξελίξεις και Επενδυτικές Αποφάσεις

Η Eurolife ERB πραγματοποίησε την 1η Ανοικτή Ημερίδα εκπαίδευσης συνεργατών της, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, συνεχίζοντας την υλοποίηση του 6ου ετήσιου προγράμματος «Advanced Program in Management for Insurance Executives». Η ημερίδα διεξήχθη στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου, με συμμετοχή 80 συνεργατών και στελεχών της Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής.

Η ημερίδα αφορούσε το ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα: «Χρηματοοικονομικές Εξελίξεις και Επενδυτικές Αποφάσεις» με εισηγητή τον κ. Μιχάλη Αργυρού, Αναπληρωτή Καθηγητή Οικονομικών (Reader in Economics) του Πανεπιστημίου του Cardiff και Διευθυντή του Διδακτορικού Προγράμματος Οικονομικών του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου, ενώ στην Ημερίδα παρευρέθηκε και ο κ. Δημήτριος Γεωργακέλλος, Καθηγητής και Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος.


Στόχος της ημερίδας, ήταν να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη διαχρονική εξέλιξη των ιδιωτικών καταθέσεων, των αγορών κρατικών ομολόγων και της νομισματικής πολιτικής στην Ευρωζώνη μέσα από την παρουσίαση οικονομετρικών ευρημάτων αλλά και την ερμηνεία αποτελεσμάτων.

Κατά τη διάρκεια του 1ου μέρους της Ημερίδας συζητήθηκαν μεταξύ άλλων η νομισματική πολιτική στις αγορές κρατικών ομολόγων: OMT και QE, ενώ παρουσιάστηκαν υποδείγματα τιμολόγησης κρατικών ομολόγων προ και μετά κρίσης, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν τα συμπεράσματα για επενδυτικές αποφάσεις, χρηματοπιστωτική σταθερότητα και δημοσιονομική/ διαρθρωτική πολιτική.

Στο 2ο μέρος ο κ. Αργυρού εστίασε στις Οικονομικές μεταρρυθμίσεις για την Ευρωζώνη και την Ελλάδα αλλά και στα διδάγματα από την Ευρωπαϊκή κρίση δημοσίου χρέους, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις: Απασχόληση, Παραγωγικότητα, Ανταγωνιστικότητα.

Αναφορικά με την ημερίδα, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife ERB, κ. Νίκος Δελένδας τόνισε «Η Eurolife ERB δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση, ως επένδυση για το μέλλον των συνεργατών της, καθώς λειτουργούν και ως πρεσβευτές των αξιών της. Με δεδομένη την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία του Ομίλου με το πρόγραμμα “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, που υλοποιείται για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων για τον αρτιότερο σχεδιασμό και λειτουργία του προγράμματος. Άλλωστε, για όλους εμάς στη Eurolife ERB η χάραξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής αποτελεί συνάμα την ουσία της δράσης μας, καθώς, βασική προτεραιότητα μας είναι η ποιότητα των υπηρεσιών μας για τους ίδιους τους πελάτες μας».


Σε ενδιαφέρουν:

1 Αυγ 2017

ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: Καταβολή επιπλέον 2.270 προσωρινών διανομών

Σε νέες προσωρινές διανομές για 2.270 συμβόλαια δικαιούχων των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value, προχώρησε στις 31 Ιουλίου 2017 ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής τους.

Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Ιουνίου 2017, τα εξής:

ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 30 Ιουνίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 19,655 συμβόλαια εκ των οποίων 9,461 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 10,194 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.


Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 30 Ιουνίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 41.000.000 ευρώ.

Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 2,270 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1,267 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,003 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με  βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 31 Ιουλίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.

Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)


Σε ενδιαφέρουν:

31 Ιουλ 2017

Ανανέωση της εμπιστοσύνης των Μετόχων στην INTERAMERICAN

Την καθιερωμένη, ετήσια επίσκεψή του στην INTERAMERICAN πραγματοποίησε στις αρχές Ιουλίου ο Willem van Duin. Ο πρόεδρος της ACHMEA, μητρικής της ελληνικής εταιρείας, βρέθηκε στη χώρα μας για μια ενημερωτική συνάντηση με τα ηγετικά στελέχη της INTERAMERICAN, μαζί με τους Michel Lamie, νέο CFO και Robert Otto από το Δ.Σ. της ACHMEA, καθώς και τον Uco Vegther, επικεφαλής του Διεθνούς Τομέα και προέδρου της INTERAMERICAN.

Τα στελέχη επισκόπησαν θέματα προτεραιότητας στον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας και του μετασχηματισμού της εταιρείας. Ήταν η πρώτη συνάντηση του προέδρου και των στελεχών της ACHMEA με τη νέα ομάδα ηγεσίας της INTERAMERICAN, που χαρακτηρίζεται από την παρουσία νέων προσώπων σε κομβικές θέσεις: του Γιάννη Καντώρου, διευθύνοντος συμβούλου, του Besim Jawad, γενικού διευθυντή ασφαλιστικών εργασιών και του Τάσου Ηλιακόπουλου, γενικού διευθυντή πωλήσεων και marketing. 

Oι θεματικές παρουσιάσεις και συζητήσεις που αναπτύχθηκαν, αφορούσαν:
  • στο ελληνικό οικονομικό τοπίο, την ελληνική ασφαλιστική αγορά και την INTERAMERICAN σήμερα,
  • το νέο όραμα - τον προσανατολισμό και την επιχειρησιακή στρατηγική της εταιρείας,
  • το μέλλον στην πράξη με παρουσίαση, από τις ομάδες του Accelerator Program της εταιρείας, παραδειγμάτων ανάπτυξης και υλοποίησης καλών ιδεών, καθώς και της εμπλοκής των ομάδων Agile, με γνώμονα την καινοτομία.
Οι συναντήσεις ολοκληρώθηκαν με συσκέψεις ομάδων για τους τομείς των ασφαλίσεων υγείας (W. van Duin, Γ. Καντώρος, Γ. Βελιώτης και η ομάδα υγείας) των γενικών ασφαλίσεων (R. Otto, Β. Jawad και η ομάδα των γενικών) και των οικονομικών (M. Lamie, M. Hargas και η ομάδα της γενικής διεύθυνσης οικονομικών). Καταληκτικά, ο Willem van Duin εξέφρασε και πάλι τη μακρόχρονη δέσμευση των Μετόχων της ACHMEA για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και τη σταθερή εμπιστοσύνη, με την οποία η διοίκηση της μητρικής εταιρείας περιβάλλει τη διοίκηση της INTERAMERICAN, ενθαρρύνοντάς την στην προσπάθεια υλοποίησης της αποστολής της να δημιουργεί για το πελατειακό κοινό της προϋποθέσεις βελτίωσης της ποιότητας ζωής, με περισσότερη ασφάλεια, διάρκεια και υψηλή φερεγγυότητα.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο στον τομέα των εμπορικών δραστηριοτήτων, η INTERAMERICAN φιλοδοξεί έως και το 2022 να ξεπεράσει, σε ετήσια βάση, την παραγωγή των 500 εκατ. σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, επιτυγχάνοντας αύξηση του μεριδίου αγοράς σε όλους τους τομείς ασφάλισης: στην υγεία, τη ζωή, τον κλάδο οχημάτων και τους λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει εντός της πενταετίας να διπλασιάσει τους ενεργούς συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων tied agency, υλοποιώντας το σχέδιο ανάπτυξης “Genesis”. 

Σε οικονομικό επίπεδο, η INTERAMERICAN στοχεύει έως και το 2022 να επιτύχει σημαντική αύξηση κερδών προ φόρων, βασιζόμενη κυρίως στο ποσοστό συνδυασμού κερδών των κλάδων ασφάλισης υγείας και οχημάτων, περιορίζοντας περισσότερο τα έξοδα διαχείρισης εκτός κλάδων ζωής και υγείας με περαιτέρω αξιοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και δημιουργώντας νέο επιχειρηματικό περιθώριο κέρδους στον κλάδο ζωής.


Σε ενδιαφέρουν:

28 Ιουλ 2017

ERGO-ΑΤΕ: Υπέβαλαν αίτημα συγχώνευσης στην ΤτΕ

Προχωράει η διαδικασία για την συγχώνευση των ασφαλιστικών εταιριών ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική. Οι δύο εταιρείες υπέβαλαν στην Τράπεζα της Ελλάδος από κοινού αίτημα για την συγχώνευση δι’ απορροφήσεως.

Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος:

27/07/2017 – Προθεσμία υποβολής ενστάσεων αναφορικά με τη συγχώνευση δι’ απορροφήσεως των ασφαλιστικών επιχειρήσεων ERGO Ζωής και Αγροτική ΑΑΕ από την ERGO Α.Α.Ε. ΖΗΜΙΩΝ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

(α) Η Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής με την επωνυμία “ERGO Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής”, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, οδός Τσιμισκή αριθμ. 21, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Δήμο Πολυμενίδη, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 675/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094011038, ΔΟΥ ΦΑΕ Θεσσαλονίκης και Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 057207204000 (στο εξής “ERGO Ζωής”) και

(β) Η Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία με την επωνυμία ”Αγροτική Ασφαλιστική Ανώνυμη Εταιρεία”, που εδρεύει στην Νέα Σμύρνη, Λεωφόρος Συγγρού, αριθμ. 173 και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Δημήτριο Χατζηπαναγιώτου, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 606/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094078638, ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά και Αρ.Γ.Ε.ΜΗ 123950901000 (στο εξής ”Αγροτική ΑΑΕ”),

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ότι

Υποβλήθηκε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, κοινό αίτημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016, με συνημμένο το από 16.6.2017 ”Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως των εταιρειών με τις επωνυμίες ERGO Ζωής και Αγροτική ΑΑΕ από την εταιρεία με την επωνυμία “ERGO Α.Α.Ε. ΖΗΜΙΩΝ”, η οποία εδρεύει στη Νέα Σμύρνη, Λεωφόρος Συγγρού, αριθμ. 173, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Θεόδωρο Κοκκάλα, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 522/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094256484, ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά και Αρ.Γ.Ε.ΜΗ 006097501000 (στο εξής ”ΕRGO AAEZ”), το οποίο σχέδιο συντάχθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 68 παρ. 2 και 69-77α του Κ.Ν. 2190/1920 και του άρθρου 54 του Ν. 4172/2013, όπως ισχύει σήμερα, σε συνδυασμό και με την διάταξη του άρθρου 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016 και καταχωρίσθηκε στο ΓΕΜΗ για καθεμία από τις υπό συγχώνευση εταιρείες δυνάμει των υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 72912/3-7-2017, 72965/30-6-2017 και 72906/3-7-2017 ανακοινώσεων της Διεύθυνσης Εταιρειών και ΓΕΜΗ του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Αντικείμενο του ως άνω κοινού αιτήματος είναι η παροχή έγκρισης από την Τράπεζα της Ελλάδος, κατ’ άρθρο 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, για την συγχώνευση των ως άνω τριών εταιρειών, με απορρόφηση των εταιρειών ”ERGO Ζωής” και “Αγροτική ΑΑΕ” (απορροφώμενες εταιρείες), από την εταιρεία “ΕRGO AAEZ” (απορροφώσα εταιρεία) και για την κατά το χρόνο ολοκλήρωσης της συγχώνευσης μεταβίβαση (εξομοιούμενη με καθολική διαδοχή: άρθρ. 75 παρ. 1 περ. α’ Κ.Ν. 2190/1920) των χαρτοφυλακίων ασφαλιστηρίων των απορροφώμενων εταιρειών “ERGO Ζωής” και “Αγροτική ΑΑΕ” προς την απορροφώσα εταιρεία “ΕRGO AAEZ”, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 239/1/21.7.2017 απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος. Το ανωτέρω κοινό αίτημα είναι κατάλληλα υπογεγραμμένο από τους εξουσιοδοτηθέντες εκπροσώπους των τριών υπό συγχώνευση εταιρειών, “ERGO Ζωής”, “Αγροτική ΑΑΕ” και “ΕRGO AAEZ”. Η ανωτέρω δια συγχωνεύσεως μεταβίβαση των ασφαλιστηρίων των απορροφώμενων εταιριών ισχύει με την επιφύλαξη της εγκρίσεως αυτής από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές.

Κατ’ εφαρμογή της διαδικασίας που προβλέπεται στην παρ. 7β’ του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016 ορίζεται, σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων υπ’ αρ. 239/1/21.7.2017 της Τράπεζας της Ελλάδος, χρονικό διάστημα από την επομένη της δημοσιεύσεως της παρούσας και έως την 29η Σεπτεμβρίου 2017, για την υποβολή ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους. Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 21, Τ.Τ. 102 50, Αθήνα ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesupervision@bankofgreece.gr


Σε ενδιαφέρουν:

NN Care for All: Δίνει πρόσβαση σε όλους στην πρωτοβάθμια περίθαλψη

Η NN Hellas δημιουργεί ένα πρωτοποριακό Πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας & Πρόληψης, το NN Care for All, το οποίο απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή κατάστασης υγείας, χωρίς κανένα ιατρικό έλεγχο.

Το NN Care for All αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους δεν είχαν έως σήμερα τη δυνατότητα να ασφαλιστούν ή επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εξετάσεις, οι οποίες δεν καλύπτονται από τον κρατικό φορέα ασφάλισης. Πλέον η ΝΝ παρέχει σε όλους ένα πρόγραμμα ασφάλισης με απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις στoν σημαντικό Όμιλο πρωτοβάθμιας περίθαλψης, τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Aξιοσημείωτο είναι το απεριόριστο της αξίας και του πλήθους των εξετάσεων που μπορεί να πραγματοποιήσει ο ασφαλισμένος ετησίως, καταβάλλοντας το 15% του κόστους των εξετάσεων. Σε περίπτωση προσκόμισης παραπεμπτικού του ΕΟΠΥΥ, η συμμετοχή μηδενίζεται.

Για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν το NN Care for All, η NN Hellas προσφέρει επιπλέον παροχές σε συνεργασία με τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ:
  • 50% έκπτωση σε οδοντιατρικές υπηρεσίες στα ιδιόκτητα οδοντιατρεία του Ομίλου
  • Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού σε κλινική του Ομίλου
  • Έκπτωση 25% στα έξοδα νοσηλείας σε κλινική του Ομίλου, εφόσον γίνει χρήση βιβλιαρίου ΕΟΠΠΥ.
H κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, δήλωσε για το νέο πρόγραμμα: «Για την NN Hellas κάθε ασφαλισμένος είναι ο κανόνας, χωρίς καμία εξαίρεση. Mε γνώμονα το τρίπτυχο των αξιών της «Νοιαζόμαστε, Είμαστε ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε», η ΝΝ δημιούργησε το NN Care for All που στοχεύει στη φροντίδα των ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι βρίσκεται δίπλα τους με την προσφορά ουσιαστικών λύσεων για την ασφάλιση της υγείας τους.»

Για την απόκτηση του Προγράμματος NN Care for All, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον Ασφαλιστικό τους Σύμβουλο ή απευθείας με την NN Hellas στα τηλέφωνα 801 100 200 300 - 210 950 6000.


Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: Πιστοποίηση κατά ISO του Συστήματος Επιχειρησιακής Συνέχειας

Ιδιαίτερα προστατευμένη είναι η INTERAMERICAN για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε περιστατικού που θα μπορούσε να απειλήσει με διακοπή τις λειτουργίες της και να την αποτρέψει από την υλοποίηση των στόχων της.

Ο οργανισμός στο σύνολό του -οι εταιρείες ασφαλίσεων Ζωής, Γενικών και Βοήθειας- επιθεωρήθηκαν και πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22301: 2012 για το Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας. Το Σύστημα είναι ολιστικό και χαρακτηρίζεται από ένα πλαίσιο για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας του οργανισμού, μία γενική μεθοδολογία προετοιμασίας για γεγονότα διακοπής και έναν οδηγό για τη δόμηση και διατήρηση σχεδίων για την προσαρμογή των λειτουργιών σε έκτακτες συνθήκες. 


Η εφαρμογή του Συστήματος συνδέει μεταξύ τους τις επιχειρησιακές δραστηριότητες, την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών των εγκαταστάσεων και αποτελεί μέρος της Διαχείρισης Κινδύνων της εταιρείας, με γνώμονα την ανταποδοτικότητά του και τη βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας για την εταιρεία.

Η πολιτική Επιχειρησιακής Συνέχειας της INTERAMERICAN είναι δεσμευτική για την υποστήριξη όλων των επιχειρησιακών διαδικασιών, λειτουργιών και μονάδων του οργανισμού σε περίπτωση που συμβεί κάτι που θα τις διαταράξει, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι, να τηρηθούν οι κανονιστικές απαιτήσεις, να εξασφαλιστεί το εισόδημα, να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των πελατών, να προστατευθούν τα συμφέροντα των εμπλεκομένων μερών και να μην πληγεί η εικόνα και η φήμη της εταιρείας. Ειδικότερα, με την πολιτική Επιχειρησιακής Συνέχειας η INTERAMERICAN δεσμεύεται να διαφυλάσσει την υγεία και ευημερία των υπαλλήλων της, να διασφαλίζει τη συνέχεια των νευραλγικών δραστηριοτήτων και την αποκατάστασή τους, σε περίπτωση διατάραξης, σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο λειτουργίας και εντός των προκαθορισμένων χρονικών πλαισίων, να προστατεύει τα συμφέροντα της εταιρείας και των ενδιαφερομένων μερών σε περιόδους κρίσης ή διατάραξης. Στην πολιτική εγγράφεται και η διατήρηση και βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ISO 22301: 2012 και των διεθνών ορθών πρακτικών.

Για τη Διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνέχειας της  INTERAMERICAN πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές παρουσιάσεις σε στελέχη του οργανισμού που έχουν σχετική επιτελική και εκτελεστική αρμοδιότητα και πρέπει να γνωρίζουν την πολιτική, το σχέδιο συνέχειας σε διαφορετικά σενάρια και το σχέδιο έκτακτης ανάγκης, το επικοινωνιακό σχέδιο ανάγκης και το σχέδιο αποκατάστασης από καταστροφές, τους ρόλους και τις υπευθυνότητες ομάδων και στελεχών. Η INTERAMERICAN για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, με στόχο την επιτυχή εφαρμογή του Συστήματος Επιχειρησιακής Συνέχειας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22301: 2012, εμπιστεύθηκε την εταιρεία PRIORITY, ενώ την επιθεώρηση και πιστοποίηση διενήργησε η TUV Hellas.


Σε ενδιαφέρουν:

27 Ιουλ 2017

Groupama Ασφαλιστική: Στη Νέα Υόρκη οι φετινοί "top" του Δικτύου Exclusive

Η τακτική αναγνώριση και επιβράβευση της συμμετοχής, της αποδοτικότητας και της επίτευξης των στόχων των συνεργατών της έχουν συντελέσει σημαντικά στην επιτυχή πορεία της Groupama Ασφαλιστικής τα τελευταία χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, φέτος, αναγνωρίζοντας την εξέχουσα προσφορά 52 μελών του Δικτύου Exclusive, η εταιρεία διοργάνωσε αποκλειστικά για αυτούς ταξίδι μιας εβδομάδας στη Νέα Υόρκη. Μετά από αντίστοιχα ταξίδια σε Μαϊάμι, Χονγκ Κονγκ, Νέο Δελχί, Γιοχάνεσμπουργκ και Σύδνεϋ, οι κορυφαίοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι της Groupama είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν μια ταξιδιωτική εμπειρία ζωής στην κοσμοπολίτικη πόλη, γνωρίζοντας από κοντά όλα τα γνωστά της αξιοθέατα. 



Αφήνοντας πίσω το άγχος και τη ρουτίνα της καθημερινότητας, οι συνεργάτες της εταιρείας απόλαυσαν τη βόλτα τους στην Times Square και στη Fifth avenue, ξεναγήθηκαν στο Broadway και στο Theater district, ενώ είχαν την ευκαιρία περιηγηθούν στο φημισμένο Soho και στην ξακουστή Wall Street.

Η Groupama Ασφαλιστική, πέρα από την απαραίτητη εκπαίδευση και τη δυνατότητα χρήσης σύγχρονων εφαρμογών που προσφέρει στους συνεργάτες της, επιβραβεύει και την παραγωγικότητά τους, σχεδιάζοντας για αυτούς μοναδικά ταξίδια αναψυχής και χαλάρωσης σε μακρινούς προορισμούς, με υψηλού επιπέδου παροχές.


Σε ενδιαφέρουν: