7 Δεκ 2015

Ασφάλιση Κινητών Τηλεφώνων: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Έκθεση για θέματα προστασίας των καταναλωτών που προκύπτουν από την πώληση ασφαλίσεων για κινητά τηλέφωνα (MPI) δημοσίευσε η EIOPA. Στην έκθεση, η EIOPA αναλύει τις πρακτικές πωλήσεων του συγκεκριμένου ασφαλιστικού προϊόντος, το οποίο παρέχει κάλυψη έναντι απώλειας, κλοπής ή βλάβης κινητών τηλεφώνων.
Η ασφάλιση κινητών τηλεφώνων μπορεί να παρέχει στους ευρωπαίους καταναλωτές πολύτιμη κάλυψη, παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έκθεση της EIOPA, μπορεί να υπάρξουν κάποια «κενά» μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών και του τι προσφέρουν οι ασφαλιστές στην πραγματικότητα. Όταν αγοράζουν ένα συμβόλαιο ασφάλισης κινητού τηλεφώνου, οι καταναλωτές ενδέχεται να μην είναι σωστά ενημερωμένοι σχετικά με το τι δεν καλύπτεται από το συμβόλαιο.
Ειδικότερα, η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά συστάσεων σχετικά με το πώς μπορεί να βελτιωθεί η καλύτερη προστασία του καταναλωτή, σχετικές με:
  • την αύξηση της διαφάνειας στις πρακτικές πώλησης συμβολαίων,
  • την δυνατότητα των καταναλωτών να μην αγοράσουν ασφάλεια όταν αγοράζουν κινητά τηλέφωνα ή άλλα προϊόντα,
  • τη δημιουργία διαφανών διαδικασιών κατά την επεξεργασία των αξιώσεων που μπορεί να προκύψουν,
  • την εξασφάλιση ότι οι άνθρωποι που διανέμουν και πωλούν ασφάλειες για κινητά τηλέφωνα έχουν εκπαιδευτεί ειδικά.
Οι περισσότερες από τις συστάσεις αυτές έχουν ήδη ληφθεί υπόψη στην επικείμενη οδηγία για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (IDD), η οποία αποσκοπεί στην ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών κατά τη διαδικασία της πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων γενικότερα.

Διαβάστε την έκθεση της EIOPA για την Ασφάλιση των Κινητών Τηλεφώνων

(Πηγή: Nextdeal.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου