Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Ιουλ 2017

AXA: Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών σε κατοικία ή επιχείρηση

Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά: 1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και 2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές.

Μια μοναδική διαδικασία έχει εισαγάγει η ΑΧΑ για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.


Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:
  •  να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.
  • να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.
Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

17 Ιουλ 2017

Anytime: Νέα, ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου "Buy the Mile"

Tο πρωτοποριακό προϊόν “Buy the Mile” εξελίσσει η Anytime, η direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN που έχει ξεπεράσει, ήδη, τα 300.000 ασφαλισμένα οχήματα. Η Anytime καινοτομεί για ακόμα μία φορά με τα προγράμματα “Buy the Mile”, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες και στο προφίλ του οδηγού που κάνει, σχετικά, περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου του.

Όλα τα προγράμματα “Buy the Mile” παρέχουν, πλέον σημαντική ευελιξία ασφαλιστικής επιλογής. Τα προγράμματα είναι βασισμένα και πάλι στη συχνότητα χρήσης του οχήματος και στα διανυθέντα χιλιόμετρα, με κλιμάκωση που χαρακτηρίζει πιο δίκαιη την τιμολόγηση της ασφάλισης, ανάλογη με τα χιλιόμετρα. Για τον υπολογισμό τον χιλιομέτρων είναι απαραίτητη η χρήση μιάς ειδικής συσκευής, η οποία τοποθετείται μόνιμα στο αυτοκίνητο και αποστέλλεται από την Anytime εντελώς δωρεάν.

Τα ευέλικτα προγράμματα “Buy The Mile”, ξεκινούν από 3.000 χιλιόμετρα και σε περίπτωση που το ασφαλισμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει τα χιλιόμετρα αυτά και χρειάζεται επιπλέον, μπορεί να προσθέτει 2.000 χιλιόμετρα με 20 ευρώ. Τα προγράμματα έχουν ετήσια διάρκεια, ακολουθώντας τη λογική των υπολοίπων προγραμμάτων της Anytime (Basic, Economic, Value), καθώς και τις συμπληρωματικές καλύψεις της νομικής προστασίας και της θραύσης κρυστάλλων. Η ασφάλιση γίνεται απευθείας μέσω internet ή τηλεφωνικά, σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Με τα νέα προγράμματα “Buy The Mile”, η Anytime της INTERAMERICAN καινοτομεί και πάλι, αναδεικνύοντας τη σταθερή προσήλωσή της στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και το όφελος των πελατών της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στο βάθος της δεκαετίας που η Anytime λειτουργεί στην ασφαλιστική αγορά, η αναγνωρισιμότητά της προσεγγίζει το απόλυτο (98%), ενώ 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ικανοποιημένοι.


Σε ενδιαφέρουν:

ΙΑΣΩ Παίδων: "Το CHECK UP του μαθητή!"

Με αφορμή τη νέα σχολική χρονιά, σας ενημερώνουμε ότι το ΙΑΣΩ Παίδων συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία για “Το CHECK UP του μαθητή!”, βοηθώντας τους μαθητές να βάλουν γερές βάσεις με ολοκληρωμένα πακέτα προληπτικών εξετάσεων υγείας σε προνομιακές τιμές.

To ΙΑΣΩ Παίδων πρωτοπορεί με τη δημιουργία δύο νέων check up που αφορούν τον Έλεγχο Σπονδυλικής Στήλης-Σκολίωσης και την Κινητική Ανάλυση Στάσης & Βάδισης.

Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στην πρόληψη και την καλή υγεία των μαθητών!

Τα πακέτα προληπτικών εξετάσεων είναι τα ακόλουθα:

  • Βασικό πακέτο 60€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση
  • Έλεγχος άθλησης 80€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, δερματολογικός έλεγχος
  • Πλήρες πακέτο 80€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, ακοολογικό διάγραμμα παίδων
  • Εκτίμηση Μαθησιακών Δυσκολιών 110€: εκτίμηση από τρεις ειδικότητες – Παιδοψυχίατρος, Παιδίατρος-Αναπτυξιολόγος, Ψυχολόγος (σε συνεργασία με Λογοθεραπευτή ή γιατρό άλλης ειδικότητας, εφόσον κριθεί απαραίτητο)
  • Έλεγχος Σωματικού Βάρους 100€: εκτίμηση από τρεις ειδικότητες – Παιδίατρος-Ενδοκρινολόγος, Διατροφολόγος-Διαιτολόγος, Ψυχολόγος
  • Έλεγχος Σπονδυλικής Στήλης - Σκολίωσης 20€: επισκόπηση των σημαντικών χαρακτηριστικών, Αναλυτικό αναπτυξιολογικό ιστορικό, forward bending test, σε συνεργασία με Χειρουργό Σκολίωσης & Σπονδυλικής Στήλης
  • Κινητική Ανάλυση Στάσης & Βάδισης 40€: πελματογράφημα, αξιολόγηση πελματικών αποτελεσμάτων και κατασκευή εξειδικευμένων ορθωτικών πελμάτων σε συνεργασία με Παιδο-Φυσικοθεραπευτή με 50€
Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι το βιβλιάριο ασφαλιστικού φορέα (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) του παιδιού.

Oι εξετάσεις διενεργούνται καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο 210 6383070 - 2 & 210 6383503 μέχρι 31/10/2017, ημέρα λήξης του προγράμματος. 

Τα check up απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας 5 ετών και άνω.



Σε ενδιαφέρουν:

Τι συνεπάγεται η λήξη της προθεσμίας για τα ανασφάλιστα οχήματα;

Η παράταση για τα ανασφάλιστα οχήματα έληξε την περασμένη Παρασκευή 14/7/2017, ωστόσο η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, καθώς εκκρεμούν ακόμα ζητήματα να διορθωθούν στο ηλεκτρονικό σύστημα μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων και υπουργείων και των δεδομένων που ανταλλάσσουν μεταξύ τους, στοιχείο που δίνει ακόμα λίγη πίστωση χρόνου στους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων.

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε εσπευσμένα στις 6 Ιουνίου 2017, με την πρώτη ηλεκτρονική διασταύρωση που έγινε από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να εντοπίζει 1.151.000 ανασφάλιστα οχημάτα, με την παράλληλη αποστολή ηλεκτρονικού προστίμου στους ιδιοκτήτες τους. 

Από τον συνολικό αριθμό αυτό όμως, ένα μεγάλο μέρος αφορούσε οχήματα που είτε είχαν αποσυρθεί από την κυκλοφορία, είτε είχαν λάθος στοιχεία, είτε είχαν κλαπεί κτλ, υποχρεώνοντας τα κυβερνητικά στελέχη να ακυρώσουν τα αρχικά πρόστιμα και να δώσουν παράταση μέχρι τις 14 Ιουλίου 2017 προκειμένου να διορθωθούν τα λάθη του συστήματος, αλλά και μια τελευταία ευκαιρία στους ανασφάλιστους να τακτοποιήσουν την εκκρεμότητα με τα οχήματά τους, ώστε είτε να ασφαλιστούν, είτε να διαγραφούν από το σύστημα αν εντάσσονται σε άλλες περιπτώσεις.

Παράλληλα, εκδόθηκε νέα εγκύκλιος σύμφωνα με την οποία το αρχικό πρόστιμο των 250 ευρώ, μειώνεται κλιμακωτά με βάση τον κυβισμό: 

  • 100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250 κυβικά.
  • 150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα.
  • 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα κάτω από 1.000 κυβικά.
  • 250 ευρώ για τα υπόλοιπα οχήματα.
Ωστόσο, όταν πραγματοποιηθεί η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση, το πρόστιμο αυτό δεν θα μπορεί να διαγραφεί και θα πρέπει πρώτα να πληρωθεί και μετά να ασφαλιστεί υποχρεωτικά το όχημα που εμφανίζεται ως ανασφάλιστο.

Πότε θα γίνει όμως η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση που αυτή τη φορά θα φέρει νέα και οριστικά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα; 

Σύμφωνα με δηλώσεις της υφυπουργού Οικονομίας Κ.Παπανάτσιου σε ραδιοφωνική εκπομπή την Παρασκευή 14 Ιουλίου που έληγε η προθεσμία, οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα δεν αναμένεται να γίνουν πριν να λυθούν όλα τα ζητήματα που έχουν προκύψει με τα αρχεία των εμπλεκομένων φορέων και υπουργείων. 

Αυτό δίνει μια ακόμα μικρή πίστωση χρόνου στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων, αλλά μόνο για την ηλεκτρονική διασταύρωση. Σε έλεγχο της Τροχαίας οι παραβάσεις καταλογίζονται κανονικά με τα πρόστιμα και τις διοικητικές κυρώσεις που ορίζει ο νόμος. 

Επίσης, μην ξεχνάμε και τις συνέπειες που έχει η εμπλοκή ενός ανασφάλιστου οχήματος σε ένα τροχαίο ατύχημα, καθώς θα πρέπει να πληρώσουν οι ίδιοι ότι υλικές και σωματικές βλάβες προκαλέσουν.



Σε ενδιαφέρουν:

14 Ιουλ 2017

ARAG Thinkspace: Συλλογική σκέψη, δράση & δημιουργικότητα

Το όνομα χαρακτηρίζει το πρόγραμμα: Στόχος του προγράμματος ARAG Thinkspace είναι η ανάπτυξη νέων ιδεών μέσω του διαλόγου με τους ασφαλισμένους μας. Η Stéphanie Röhrig, Αντιπρόεδρος Διεθνών Επικοινωνιών / Έρευνας και Ανάλυσης εξηγεί αναφορικά με το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα: «Θέλουμε να κάνουμε χρήση αυτής της νέας online πλατφόρμας έρευνας αγοράς για να γνωρίσουμε, με έναν τρόπο άμεσο και χωρίς παρεμβάσεις, τι απασχολεί τους ασφαλισμένους μας σχετικά με συγκεκριμένα ζητήματα, τι τους προκαλεί το ενδιαφέρον και ποιες είναι οι ανάγκες τους».

Τι επιθυμούν και σε τι προσδοκούν οι ασφαλισμένοι μας; Ποια προϊόντα, πρόσθετες υπηρεσίες ή εξατομικευμένες λύσεις προκαλούν το ενδιαφέρον τους; Σκοπός του πιλοτικού προγράμματος ARAG Thinkspace είναι η λήψη απαντήσεων σε αυτά κι άλλα ερωτήματα.


Μέσω αυτής της πλατφόρμας έρευνας αγοράς, η οποία παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2016, οι ασφαλισμένοι της ARAG μπορούν να συμμετέχουν σε έρευνες που αφορούν σε ποικίλα θέματα. «Η επικοινωνία δεν είναι υπόθεση ενός. Θέλουμε να συμμετέχουμε σε έναν ευθύ, δημιουργικό διάλογο με τους πελάτες μας, ώστε να παραμένουμε όσο το δυνατόν περισσότερο δίπλα τους, καθιερώνοντας έτσι μία στενή και διαρκή επαφή» αναφέρει η Stéphanie Röhrig.

Τουλάχιστον τρεις νέες έρευνες αναρτώνται στο www.ARAG-denkraum.de κάθε τρεις εβδομάδες. «Πολλά τμήματα μας έχουν υποστηρίξει με ένα πλήθος θεμάτων και μερικές εξαιρετικές ιδέες» σημειώνει η Project Manager. Πρακτικά, οποιοδήποτε πιθανό ζήτημα μπορεί να συμπεριληφθεί στο ARAG Thinkspace. Για παράδειγμα, οι ασφαλισμένοι, είναι δυνατόν να ερωτηθούν σχετικά με ήδη υπάρχουσες ή νέες υπηρεσίες και κατηγορίες προϊόντων ή να τους ζητηθεί να αξιολογήσουν επιστολές άλλων πελατών καθώς και διαφημιστικές καμπάνιες. Οι συμμετέχοντες στο ARAG Thinkspace ενημερώνονται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σχετικά με την εφαρμογή των προτάσεών τους.

Προς το παρόν, οι ασφαλισμένοι καλούνται να συμμετέχουν μέσω της επιβεβαιωτικής επιστολής της κάλυψης Νομικής Προστασίας και ενός συνδέσμου (link), ο οποίος παρέχεται στο ARAG Online Legal Service. «Ένα πλεονέκτημα αυτής της πλατφόρμας είναι ότι λαμβάνουμε τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Μπορούμε να αναρτούμε νέα ερωτήματα ημερησίως ακόμη να πραγματοποιήσουμε και τηλεδιασκέψεις. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε την ανταπόκριση των πελατών μας σε αυτό το νέο τρόπο άμεσης επικοινωνίας» εξηγεί η Stéphanie Röhrig, η οποία συνέλαβε κι ανέπτυξε το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, σε συνεργασία με την ομάδα της -Thomas Dieker, Hatice Bozdogan και Birgit Kraft. To ARAG Thinkspace συντονίζεται από τη Skopos Connect, η οποία παρέχει τόσο τις υπηρεσίας κοινοτικής διαχείρισης, όσο και την τεχνολογική πλατφόρμα.

(Τα παραπάνω αποτελούν αναδημοσίευση και ελληνική μετάφραση από το ARAG JOURNAL τεύχος 01/2017).


Σε ενδιαφέρουν:

13 Ιουλ 2017

INTERAMERICAN: Κατέβαλε αποζημιώσεις 113,8 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο 2017

Η INTERAMERICAN, με σταθερή προσήλωση στην κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση των πελατών της, κατέβαλε κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, συνολικά, 113,8 εκατ. ευρώ σε πληρωμές και αποζημιώσεις, σε 178.609 περιπτώσεις.

Η εταιρεία, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των λειτουργιών της, έχει επιτύχει εντυπωσιακή βελτίωση στις διαδικασίες πληρωμών μέσω της απλοποίησης και καθετοποίησης, με μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης και της γραφειοκρατίας.

Πρόσφατα, η INTERAMERICAN προχώρησε σε ενιαία αντιμετώπιση και των αποζημιώσεων στους κλάδους ζωής και υγείας για τα ατομικά συμβόλαια, με διαδικασία κατάθεσης αποκλειστικά στον τραπεζικό λογαριασμό του συμβεβλημένου ή του ασφαλισμένου. Με τον τρόπο αυτό, πέρα από τη βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης, εξασφαλίζεται και η άμεση (real-time) ενημέρωση τόσο του πελάτη όσο και του διαμεσολαβούντος συνεργάτη για την κατάθεση και τις λεπτομέρειες της αποζημίωσης.


Όσον αφορά στις καταβολές ανά ασφαλιστική δραστηριότητα, η εταιρεία πλήρωσε σε πελάτες της στον κλάδο ζωής για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, ανικανότητες και εξαγορές συνολικά 36,7 εκατ. ευρώ, σε 8.403 περιπτώσεις. Στον τομέα ασφάλισης της υγείας, η INTERAMERICAN κατέβαλε για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας και νοσηλείες, χειρουργικές επεμβάσεις και επιδόματα 27,5 εκατ. σε 101.362 περιπτώσεις. Στους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, αποζημιώθηκαν με 40,5 εκατ. ευρώ 28.798 δικαιούχοι, με τις αποζημιώσεις του κλάδου οχημάτων να φθάνουν τα 28,6 εκατ. ευρώ. Ακόμη, η εταιρεία πλήρωσε σε 40.046 δικαιούχους ομαδικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων για συντάξεις και καλύψεις ζωής, υγείας και ζημιών 9,1 εκατ. ευρώ.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016, οι καταβολές και οι αποζημιώσεις παρουσιάζουν, συνολικά, αύξηση 16,7%, ενώ και οι πράξεις είναι αυξημένες κατά 19,5%, κυρίως λόγω αύξησης στους κλάδους υγείας και γενικών ασφαλίσεων.

Η INTERAMERICAN εστιάζει στην εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω ενός εξειδικευμένου συστήματος διαχείρισης σχέσεων, του “Customer Relationship Management” (CRM), που αποτελεί συνδετικό κρίκο επικοινωνίας μεταξύ των διοικητικών τομέων, δεδομένου ότι παρέχει τη δυνατότητα κατηγοριοποίησης των ατυχημάτων και παρακολούθησης των συμφωνημένων χρόνων ανταπόκρισης έναντι των πελατών (“Service Level Agreements”). «Κάθε στιγμή επικοινωνίας με τον πελάτη, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία εξυπηρέτησής του εκ μέρους της εταιρείας, που επιβεβαιώνει την αποστολή και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN. Επισημαίνεται ότι ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, ανέρχεται για την INTERAMERICAN στο 84% και για την Anytime στο 90%.


Σε ενδιαφέρουν:

Interasco: Νέος Διαγωνισμός Πωλήσεων με ταξίδι στην Αγία Πετρούπολη!

Μετά το πολύ επιτυχημένο φετινό ταξίδι στο Βιετνάμ, η Interasco Α.Ε.Γ.Α. ανανεώνει το ραντεβού με τους συνεργάτες της, προκηρύσσοντας την έναρξη του νέου Διαγωνισμού Πωλήσεων με έπαθλο αυτή τη φορά την αυτοκρατορική «Αγία Πετρούπολη», η οποία δικαιωματικά αποκαλείται ως η Βενετία του Βορρά, αφού περιτριγυρίζεται από 40 νησιά και πάνω από 70 ποτάμια , κανάλια και γέφυρες που διασχίζουν την πόλη.

Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού θα επισκεφθούν τα σημαντικότερα αρχιτεκτονικά αριστουργήματα & μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως το φρούριο Πέτρου & Παύλου, τον καθεδρικό ναό του Αγίου Ισαάκ τον 3 ο μεγαλύτερο στον κόσμο, τον ναό του Καζάν και τα παλάτια Anichkov & Belozersky.

Στη συνέχεια διασχίζοντας τον ποταμό Fontanka θα θαυμάσουν το υπέροχο ρώσικο ύφος που απεικονίζεται στον ναό του Αγίου Σωτήρα με τους πολύχρωμους τρούλους και τους χρυσούς κρεμμυδόσχιστους κίονες.

Επιπλέον, θα περιηγηθούν στους πανέμορφους κήπους του παλατιού Peterhof , ενώ θα απολαύσουν τα πάνω από 2 εκ. 800 χιλ. έργα τέχνης , που στεγάζονται στη σημαντικότερη γκαλερί της Ρωσίας και πρώην κατοικία των Ρώσων τσάρων, στο μουσείο «Ερμιτάζ».

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η διαμονή θα είναι σε Ξενοδοχείο 5*dlx.

Οι επιτυχόντες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν εκτός από την εξαιρετική ρώσικη κουζίνα, τη νυχτερινή ζωή αλλά και την περιπλάνηση για τις αγορές τους στον 4,2 χιλιομέτρων εμπορικό δρόμο Nevsky Prospekt.

Το ταξίδι αυτό υπόσχεται να χαράξει στο μυαλό του ταξιδιώτη ανεπανάληπτες εικόνες και εμπειρίες.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε την 1 η Ιουνίου 2017 και θα λήξει την 31 η Μαϊου 2018.

Το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί το Φθινόπωρο του 2018.

Η Interasco εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους συνεργάτες της!


Σε ενδιαφέρουν:

Λήγει η προθεσμία για τα ανασφάλιστα οχήματα


Λήγει αύριο Παρασκευή 14 Ιουλίου η παράταση που είχε δοθεί στους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων, προκειμένου να τα ασφαλίσουν και να γλιτώσουν το πρόστιμο.

Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα ωστόσο, από τα συνολικά 1.151.000 οχήματα που στον έλεγχο της 6ης Ιουνίου φαινόντουσαν στο σύστημα ως ανασφάλιστα, είχαν ασφαλιστεί περίπου 318.776 οχήματα, δηλαδή κάτι λιγότερο από το 1/3. 

Οι επιλογές που έχουν μέχρι αύριο οι κάτοχοι ανασφάλιστου οχήματος είναι οι εξής: 

  • Να το ασφαλίσουν
  • Να θέσουν το όχημα σε ακινησία καταθέτοντας άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ (και να απαλλαγούν από την υποχρέωση ασφάλισης για όσο διάστημα το όχημα είναι σε ακινησία)
  • Για πιο σύνθετες περιπτώσεις να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά από την online υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής (για περιπτώσεις οριστικής διαγραφής ή κλοπής οχήματος) ή στις κατά τόπους υπηρεσίες στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
Με τη λήξη της προθεσμίας, αναμένεται να υπάρξει νέα ηλεκτρονική διασταύρωση και νέα αποστολή προστίμων με ηλεκτρονική πληροφόρηση των κατόχων.

Ήδη ασκούνται πιέσεις η νέα διασταύρωση να πραγματοποιηθεί άμεσα, ώστε να διαπιστωθεί αν οι ατέλειες του συστήματος έχουν διορθωθεί και τι αριθμός ανασφάλιστων οχημάτων προκύπτει με τα νέα δεδομένα.



Σε ενδιαφέρουν:

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Αποζημιώσεις 12,75 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο 2017

Η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική κατέβαλε για το 1ο εξάμηνο του 2017 συνολικό πόσο αποζημιώσεων ύψους 12,75 εκατ. ευρώ, διατηρώντας διαχρονικά ως βασική αρχή την άμεση και δίκαιη αποζημίωση.

Συγκεκριμένα, ο συνολικός αριθμός των ζημιών που πληρώθηκαν έφτασαν στις 12.024, εκ των οποίων οι 11.505 αφορούν  πληρωθείσες ζημιές του κλάδου αυτοκινήτου, ύψους 11,22 εκατ. ευρώ, οι 364 αφορούν στον κλάδο Ζωής – Υγείας που δόθηκαν αποζημιώσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ, ενώ για τους λοιπούς γενικούς κλάδους αποζημιώθηκαν 155 πελάτες με το ποσό των 530.000 ευρώ.

Η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική παραμένει προσηλωμένη στις εταιρικές της αξίες και διατηρεί την εταιρική της αξιοπιστία, διεκπεραιώνοντας άμεσα τις υποθέσεις των ασφαλισμένων και καταβάλλοντας ταχύτατα τις αποζημιώσεις.

Παράλληλα, στηριζόμενη σε ένα ισχυρό και αξιόπιστο δίκτυο συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία στην ασφαλιστική αγορά.

Τέλος, η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική αντιλαμβανόμενη πλήρως τις αυξημένες ανάγκες των ασφαλισμένων, εμπλουτίζει τα προϊόντα της με παροχές και προνόμια, όπως τον δωρεάν προληπτικό έλεγχο υγείας (check up), με όλα τα συμβόλαια οχήματος ή/και περιουσίας, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για αυτούς. 


Σε ενδιαφέρουν:

12 Ιουλ 2017

Ο Δεκάλογος της ασφαλούς οδήγησης στο Δίκτυο των Αυτοκινητόδρομων της χώρας

Οι διακοπές είναι προ των πυλών και στην ουσία για αρκετούς έχουν ήδη ξεκινήσει. Όσοι έχουν επιλέξει τα νησιά δεν θα χρειαστεί για τους περισσότερους από αυτούς να μετακινηθούν με το αυτοκίνητο τους.

Όσοι όμως έχουν σκοπό να μετακινηθούν σε κάποια περιοχή της Ηπειρωτικής Ελλάδας και να χρησιμοποιήσουν το όχημα τους θα πρέπει να προετοιμαστούν για το επικείμενο ταξίδι τους.

Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας σε συνδυασμό με αυτούς που υπάρχουν, δημιουργούν ένα μεγάλο οδικό δίκτυο το οποίο μας επιτρέπει να κινηθούμε άνετα και με αυξημένη οδική ασφάλεια προς τον προορισμό μας.


Το ypodomes.com και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, συνεργάζονται εδώ και 2 μήνες για να σας ενημερώσουν για το πως πρέπει να κινούμαστε πάνω σε αυτούς τους δρόμους.

Το γεγονός ότι είναι καινούργιοι και χωρίς ισόπεδους κόμβους δεν σημαίνει ότι έχουμε απεριόριστες δυνατότητες ενώ θα πρέπει να τηρούμε και αρκετούς κανόνες τόσο για τη δική μας ασφάλεια, όσο και για την ασφάλεια των συνεπιβατών μας αλλά και των άλλων οχημάτων.

Σήμερα το ypodomes.com σας παρουσιάζει τον Δεκάλογο για την ασφαλή οδήγηση στους Αυτοκινητόδρομους, που όμως επεκτείνεται γενικά στην οδήγηση σε δρόμους, ειδικά αν αυτή είναι πολύωρη. Για να δούμε:

1. Δεν έχει σημασία αν ξεκινάμε για μεγάλο ταξίδι ή για μια σύντομη καθημερινή μετακίνηση. Εμείς και το αυτοκίνητό μας πρέπει να είμαστε κάθε στιγμή σωστά προετοιμασμένοι όταν εισερχόμαστε σε αυτοκινητόδρομο.

2. Ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών. Η μέτρηση της πίεσης των ελαστικών γίνεται όταν αυτά είναι κρύα, δηλαδή πριν διανύσουμε απόσταση μεγαλύτερη του ενός χιλιομέτρου ή μετά από πολύωρη στάση.

3. Ελέγχουμε όλα τα φώτα μας συμπεριλαμβανομένων των φώτων στοπ. Τα φώτα δεν ενισχύουν μόνο τη δική μας ορατότητα, αλλά μας κάνουν ευκολότερα και αμεσότερα ορατούς στους υπόλοιπους οδηγούς και χρήστες του δρόμου.

4. Σιγουρευόμαστε πως έχουμε ικανή ποσότητα καυσίμου για την απόσταση που θέλουμε να διανύσουμε στον αυτοκινητόδρομο.

5. Εναρμονιζόμαστε με τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας (σταθερά ή ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενα) τα οποία αποτελούν τα μέγιστα επιτρεπόμενα και όχι το στόχο. Παράλληλά προσαρμόζουμε την ταχύτητα μας στις καιρικές συνθήκες (ισχυροί άνεμοι, βροχή, ομίχλη κ.α.), την κατάσταση του οχήματος καθώς και του οδηγού.

6. Αποφεύγουμε τη στάση στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) παρά μόνο εάν μεσολαβήσει ξαφνική μηχανική βλάβη του οχήματός μας ή αδιαθεσία του οδηγού. Στην περίπτωση αυτή ενεργοποιούμε τα φώτα έκτακτης ανάγκης, εξερχόμαστε από τη δεξιά πόρτα του οχήματος φορώντας ανακλαστικό γιλέκο, τοποθετούμε προειδοποιητικό τρίγωνο και απομακρυνόμαστε από αυτό.

7. Συγκρατούμε τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης (112) η και τον αριθμό έκτακτης ανάγκης του εκάστοτε αυτοκινητόδρομου και καλούμε για βοήθεια όταν τη χρειαζόμαστε οι ίδιοι ή αντιληφθούμε κάποιον που το έχει ανάγκη.

8. Σε περίπτωση ατυχήματος, τεχνικής βλάβης ή ακινητοποίησης του οχήματος καλούμε από το κινητό μας τηλέφωνο. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, συνδεόμαστε με το κέντρο διαχείρισης αυτοκινητοδρόμου μέσω των τηλέφωνων έκτακτης ανάγκης τα οποία είναι τοποθετημένα ανά περίπου 2 χιλιόμετρα.

9. Κινούμαστε στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητοδρόμου για σύντομα χρονικά διαστήματα και μόνο κατά τη διάρκεια διαδικασίας προσπέρασης προπορευόμενου οχήματος, ενώ μόλις αυτή ολοκληρωθεί επανερχόμαστε στην δεξιότερη λωρίδα. Σε καμία περίπτωση δεν επιλέγουμε να προσπεράσουμε από δεξιά διότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και θέτουμε άμεσα σε κίνδυνο τη ζωή μας και των υπολοίπων χρηστών του αυτοκινητόδρομου.

10. Διατηρούμε την κατάλληλη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα η οποία σαφώς και καθορίζεται από την ταχύτητα κίνησης. Για το λόγο αυτό ακολουθούμε τον κανόνα των δυο δευτερολέπτων απόστασης για στεγνό οδόστρωμα ενώ σε περίπτωση βροχής ή χιονιού/παγετού ο χρόνος αυξάνεται στα τέσσερα και δέκα δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Διαβάστε περισσότερα στην ειδική σελίδα που έχει διαμορφωθεί για την οδική ασφάλεια και την οδική συμπεριφορά μας στους δρόμους στην ιστοσελίδα του ΙΟΑΣ πατώντας εδώ ή και εδώ.

(Πηγή: ypodomes.com)


Σε ενδιαφέρουν: