16 Μαΐ 2014

Kατανοώντας τη Σημασία της Ασφάλειας

Πριν από χρόνια, ένας κάτοχος Aσφάλειας Zωής έγραψε ένα δυνατό κείμενο για τη σημασία της Aσφάλειας Zωής. Με τα χρόνια, αυτές οι λέξεις έχουν μείνει και ενέπνευσαν πολλούς νέους αλλά και παλαιότερους Aσφαλιστές σχετικά με την αξία του προϊόντος που πωλούν. Έτσι και το παρόν κείμενο ξεκινά με την πραγματεία που έχει τον τίτλο «Ένα θαύμα από χαρτί και μελάνι».
Κρατάω στο χέρι μου ένα Aσφαλιστήριο Συμβόλαιο Zωής… ένα κομμάτι χαρτί με μια σταγόνα μελάνι.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό!
Κρατάω στο χέρι μου ένα κομμάτι χαρτί που μου εγγυάται ότι αν η αποδοτικότητά μου ως εργαζομένου διακοπεί από πρόωρο θάνατο, ο/η σύζυγός μου θα έχει εφ’ όρου ζωής άνεση και ασφάλεια, και ότι αυτό από μόνο του αποτελεί ένα θαύμα που με καθησυχάζει απερίγραπτα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό!
Κρατάω στο χέρι μου ένα κομμάτι χαρτί που μου εγγυάται ότι όταν δεν θα μπορώ να εργαστώ πια, θα έχω το δικαίωμα να ζω χωρίς να δουλεύω… Ένα θαύμα που μου εγγυάται ότι ο/η σύζυγός μου κι εγώ θα αντιμετωπίσουμε τα γηρατειά μας χωρίς φόβο, γνωρίζοντας ότι όταν πια δεν θα μπορώ ή δεν θα θέλω να κερδίζω χρήματα δουλεύοντας, θα έχουμε ένα εισόδημα μέχρι που και ο τελευταίος από εμάς φύγει από τη ζωή.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό!
Κρατάω στο χέρι μου ένα κομμάτι χαρτί που είναι ασυναγώνιστο σε ασφάλεια, αλλά δημιουργικό όσον αφορά το αποτέλεσμα. Δημιουργικό γιατί περιλαμβάνει σ’ ένα μόνο πακέτο τις εγγυήσεις μου για την ασφάλεια του/της συζύγου και των παιδιών μου και τις δικές μου προσδοκίες για οικονομική επιτυχία. Δημιουργικό γιατί μου δίνει το σπουδαίο ψυχολογικό πλεονέκτημα του να εργάζομαι για ένα σκοπό. Δημιουργικό γιατί μου παρέχει ένα σαφές πλάνο και ένα συγκεκριμένο στόχο, και έτσι με ωθεί να προσπαθώ περισσότερο, να πετυχαίνω περισσότερα και να κερδίζω περισσότερα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό!
Κρατάω στο χέρι μου ένα κομμάτι χαρτί που αποτελεί ίσως το σπουδαιότερο συμβόλαιο που στηρίζουν οι νόμοι μιας πολιτισμένης κοινωνίας. Γιατί πρόκειται για ένα μονομερές συμβόλαιο, ένα συμβόλαιο στο οποίο οι υποχρεώσεις βαρύνουν τη μία μόνο πλευρά. Αυτό το συμβόλαιο δεσμεύει αμετάκλητα ένα μεγάλο χρηματοοικονομικό οργανισμό με τις συγκεκριμένες οικονομικές αποδόσεις που εγώ έχω ονομάσει… χωρίς όμως εγώ να έχω καμία υποχρέωση, παρά μόνο την ευθύνη της τακτικής αποταμίευσης χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση, το δικαίωμα διακοπής του συμβολαίου είναι δικό μου, αλλά το άλλο μέρος δεν μπορεί να αποσυρθεί ποτέ χωρίς τη συγκατάθεσή μου.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό!
Κρατάω στο χέρι μου ένα κομμάτι χαρτί που μου παρέχει όλα αυτά τα πράγματα και περισσότερα, και το οποίο συμφωνεί ότι αν κάποια στιγμή αδυνατώ να κερδίζω τα προς το ζην, όλα αυτά τα οφέλη είναι δικά μου ακριβώς σαν να ήμουν ικανός να συνεχίσω την καταβολή των ασφαλίστρων μου.
Ένα κομμάτι χαρτί και μια σταγόνα μελάνι; Όχι, ένα θαύμα από χαρτί και μελάνι!
Ορίστε λοιπόν, η μαγεία της Aσφάλειας Zωής. Πιστεύετε στη δύναμη που έχουν το χαρτί και το μελάνι; Θα έπρεπε. Αν όχι, αφήστε τις παρακάτω σελίδες να αλλάξουν τον τρόπο που σκέφτεστε.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου